Au Revoir!

avskedDet är med blandade känslor jag tyvärr måste meddela att a.r.r.p. stänger butiken på Mitt Möllan. Detta betyder inte att a.r.r.p. försvinner, tvärtom! Det betyder bara att a.r.r.p. tar en liten paus från butikslivet för att fokusera mer på produktutveckling, hitta nya leverantörer och framförallt, för att skapa en massa nytt.
Jag kan dock glädjande meddela att a.r.r.p. inte försvinner helt från Mitt Möllan, en utvald del av sortimentet flyttar faktiskt in till fantastiska Pollyjo & Moz redan den 4/4.

Som en liten avskedspresent till alla fantastiska kunder som har passerat butiken erbjuder jag därför en ”Au revoir” rea mellan torsdagen den 27e och lördagen den 29e.

Jag kommer lägga ut erbjudande på a.r.r.p.s Facebook sida så väl som på Instagram (@arrpdesign) så håll utkik!

Hoppas att vi ses!

mvh
Anna, a.r.r.p.

Leave a Reply

